Men skit också -.-'

Här ska jag egentligen inte sitta denna skittråkiga lördag...
Utan jag ska sitta med en massa annat skit.
S.k. läxor!
Är nästan klar med matten :D
(tar det lättaste först, så att säga xD)
Sen blir det nog bilden som jag ska brottas med under flera timmar. För jag är absolut sämst på att teckna och måla. Skulle mer än gärna vilja ha lika stor konstnärstalang som den här personen: Sandra
Hon är sjukt duktig!

Men nehe... eftersom jag vaknade väldigt sent(ca 12... det är inte sent alls) så är det lika bra att jag drar härifrån och startar min karriär som läxfixare!

God morgon!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0