Morgonpigg?

Neaj... inte direkt kan jag lova!
Dessutom är det nu en timme för tidigt för att gå upp enligt min naturliga väckaklocka.
Sämst!
Men, men... jag måste, precis som alla andra, också till skolan.
Det ska iaf bli skönt med studiegrupp, kanske blir klar(kanske börjar) med krönikan eller insändaren.
Förhoppningsvis båda två.

Här kommer en liten bild på min asruttna propagandabild -.-'


Det var inte den bilden jag ville lägga ut -.-'
Men av någon anledning så gick det inte att lägga ut
den bilden som jag först ville ha.
Och på den bilden finns det skugga efter hunden också... -.-'
Inga klagomål!!! 
 Jag vet att den ser skit ut xD
Men jag orkade helt enkelt inte bry mig...


Gismo!
hehe <3


Nu ska jag borsta tänderna!
Men först.... lite Kudai!
<3

Ha en bra dag! 

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: susan

Frågestund i min blogg

om du vill fråga min nåt är det bara att fråga på :)

2009-03-30 @ 13:50:53
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Snygg bild! Verkligen!



(vad står det i banderollen? xD)

2009-03-30 @ 18:37:29
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Såg att duille kontakta mig på msn, du kan adda mig på [email protected]



Kram!

2009-03-30 @ 19:00:32
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0