Ny basketspelare!!!

Basketspelare!
Gismo the basketball-master!!
(han blev skitsur när jag skulle försöka ta
bollen sen, fick mig en rejäl tillsägelse!)


En helt galen basketspelare!
Men bra är han!
Vi bor i en 3:a och den 3:an ser inge vidare bra ut när Gismo och jag har kört basket inomhus!
Han är bra... men han fuskar! Han biter ju sönder bollen!
Fast han är grymt bra på att fånga bollen... bollkontroll!
Synd att man inte bor ute på landet, då man kunde släppa honom lös... det skulle bli ett jävla spel då kan jag lova!
Fast jag tror han tycker om fotboll bättre...

Som ni ser har jag lekt med bilden jag tog. Ville se hur det skulle se ut.
Haha....


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0