Okej...

Denna dag har varit helt okej... skolan har varit...slö faktiskt.
Eller så var det jag som var slö...
På bilden blev det inget gjort, på spanskan blev det inget gjort, på svenskan var det film... och matte hade vi bara i 5 minuter.
(lyssnar på The Rasmus nu och jag tror jag smälter... är det ens lagligt att ha en sådan röst? <3)
Efter skolan så spelade vi lite Mamma Mia! teater... jösses så roligt det är asså! kommer bli sjuk bra!
Någon som vill ha biljetter?!
(jag ska spela kille... å gay... perfect för mig :D)
Vid tre tiden drog jag och Fiffi ner på stan... vi tänker göra detta till en tradition... gå ner till bibblan å plugga, sedan drar vi till Caffe Latte och äter :D
Mumma!
Ja... jag fick mycket gjort på bibblan :D
Matten är klar... eller ja... jag fick lite problem med den men det är så klar som den kan bli.
Fiffi däremot hittade en massa bilder från förr så det gick inte lika bra för henne. Hon hitta... sin mormor, morbror och mammas morbror(tror jag det var) hehe... så hon fick annat att göra än att plugga xD
Sen drog vi därifrån till Caffe Latte... bästa stället på hela jorden :D Mysigt... :D
Men... ja...
inget mer att säga faktiskt...
Förutom att jag och Fiffi nog blev klassade som lite... konstiga...

Haha

Ha ett bra liv ;D
//Jonte

:/
Det här gjorde vi på bilden :D

hejhej
Ja... som sagt... snyggt?

studerar!
Bibblan <333

pluggar matte
Går att plugga där iaf xD

haha
Spöke :S

:(
Tråkigt...

plutt
WTF?! var kom han in i bilden!? Juste... hehe... imorse... lol
Han ser grymt mobbad ut -.-'

Fiffi å Jonte
Idioter xD

ehh...
???????

hola!
Ja... hon hittade ju bilder...

hehe
Hon satte näsan i dessa böcker iställer för kemin och biologin xD

Fiffi i annat format!
Fiffi upp i dagen!!! (fast jag hade för mig att hon var en hund... )

Lol
Tjockade till oss!!!


Det var allt xD

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian and her holy butt x)

Kul :) Har aldrig fikat på Café Latte xS få väl göra det snart x)

2009-03-11 @ 20:36:33
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0