Pallisar!!

Lilian på bibblan!
Lilian!!!!! LÖWWWW! Hihih


Asså... idag var en... faktiskt rätt så rolig dag... tills jag kom hem.
Skolan var bra!
Asså... jag gillar bild! Det är avslappnande och det enda man behöver tänka på är å få den jävla bilden någorlunda snygg... haha... och jag fick beröm... och vår bildlärare tycker att jag ska köpa speciella pennor eftersom jag gillar att teckna... lol... gör jag? det visste jag inte...
Haha... men visst, det är kul. Men just nu har jag inte råd *suck*
Spanskan gick skit!  Herrejävlar! Vad tror människan om oss egentligen! Att vi kan flytande spanska direkt när vi kommer in genom dörren! Nehee-du! Där tar du fel!
Gick jättedåligt för hela min grupp när vi skulle tala...
Lunchen var inge vidare god för min del...
Svenskan... har börjat med nationella delen i... muntliga! Jag är skitnervös!! Asså... det är ganska mycket man ska tänka på! Jag och Fiffi hamnade i samma grupp... vilket kanske blir bra... hrm... det återstår att se *oskyldig*
Matten! Wohohojo! Karro... vi äger allt! Satt typ och prata hela toden... men men... jag var ändå klar med kapitlet och hade gjort alla saker... med andra ord... jag låg före alla andra! yay Jonte!
Fick bra på provet... VG+ för min del... lol... xD Alla rätt faktiskt.

Haha... sen pratade jag lite med Madde om att jag är grymt orolig över de nationella proven i matte... det känns liksom som om de är de svåraste... usch!


Efter skolan så drog jag direkt till bibblan... fu fan vad härligt det var! Kunde faktiskt plugga och läsa i lugn och ro... tills en viss liten godislangare kom för att plugga hon också.

lol... men iaf... jag spenderade 5 timmar i bibblan denna onsdag *stolt!*

Lilian och jag spelade shack... fan vilket tråkigt spel asså!

sen åt vi godis... på bibblan!
Palle Kuling-kulor <333<333<333<333<333<333
och choklad!!!!!!!!!!!!!! <33<33<33
Fasen! Jag har en oöppnad coca-cola burk i min väska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den får jag spara -.-'

Kul vare iaf!

När man kommer hem får man höra att en kvinna blivit mördad i 41:an... jag bor i 37:an... menas asså... bara två portar från mig!
Jösses! Jag hoppas det inte var någon jag kände... för jag känner folk som bor i den porten :S
Får väl höra och läsa mer imorgon!
När man loggar in på datan ser man att man äntligen har fått ett mail från sin brorsa i U.S.A. :D Jippie tänkte jag... men när jag läste igenom det blev jag faktiskt orolig... och lite smått arg!
Den jäveln söp ikapp med en sydkorean, blev utslängd från puben, försökte ta sig in igen, skrek FUCK OFF!!! till en polis... fick spendera natten i fängelset. Jag undrar hur bra han mår nu?! Jävla korkskalle!
Du sabbar mitt rykte pucko!
Jaja... jag hoppas att puckot lärt sig en rejäl läxa.
Det kommer väl bli svårare för honom nu... eftersom han inte är helt ren i papprena(satt ju faktiskt i fängelse)... stackars skithög!
Jag undrar hur mycket familjen kommer snacka om det här?
Undrar om jag råkar illa ut när han kommer tillbaka och jag påpekar det... jaja... han kommer väl med någon bortförklaring.
Juste...på bilden ser han fan ut som om han mördat någon! Ser även helt bortkommen ut. Lite synd tycker jag faktiskt om honom... men han måste ju lära sig att sätta vissa gränser! Jösses!
Jaja... hoppas att nästa mail är lite roligare att läsa.

Wohoo!!! Mamma har köpt tågbiljetterna nu!!! Så jag far till Västerås på fredag! För att spendera tid med min andra brorsa... och jag hoppas att han inte tänker utmana mig i en suptävling!
Nene... han är nog inte den typen... eller kanske... det var ju trots allt han som ville att jag skulle dricka äl på julafton... och det var han som gav mig snus xD
Haha... men han vet när han ska sluta... och jag säger ifrån om jag inte vill... vilket han faktiskt respekterar!
Snäll brorsa!
Jaja! Vi får se till att ha kul i helgen!
Sitta och plugga religion och matte! Sköj eller hur!!!

Hela jävla dagen idag har Lilian kallat mig Ellingsen!!!
-.-'
Kinda like it men... föredrar Jonte starkt!
Haha(du e bra du!)

Nehe... nu ska jag läsa hennes blogg innan jag går å lägger mig!

Natti natti

Kram
//Jonte!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian and her holy butt x)

HAHA! Så jävla snygg man är asså!!! xD är ju helt död där och ha grymt ont i magen :( godis på fastande mage... hehe! Och min gitarr syns i hörnet :) haha! dina bröder är ju ta'mej fan coola!!! ^^



I löw you Jonte Ellingsen ;)<3

2009-03-05 @ 16:20:27
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0