Påsklovet <3

Okej... innebär, godis, godis, godis och mat.... tre av de där funderar jag starkt på att faktiskt skita i... men det kommer gå åt helvete...
Känner det redan nu och det är liksom 4 veckor kvar tills lovet är, hehe...
jag kommer bryta mitt "löfte"...

men men... Jag ska inte vara i Nyk v.15!!!!!! Utan det bär av mot ett mera skogit Sverige. 
Kommer sitta i bilen ca 5 timmar och resan har sin slutstation i Värmland... utanför Sunne. 
Men jag skulle hellre vilja vara mitt i Sunne... -.-'
Jaja... jag kommer nog ha en tråkig vecka... ingen data, ingen teckning på mobilen, bara 1,2 och 4 på teven... (tack gode gud att House är på fyran!), inga kompisar... bara en massa skog, djur, några grannar och mera skog. 
Men men... kanske blir riktigt härligt... komma bort från stan ett tag. 
Men det dåliga är att jag kommer missa en danslektion... snyft... 

Bläh... 
 

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian and her holy butt x)

Ta med mig till värmland :) vi kommer att ha sköj vi 2 ^^ om inte c:o också få plats i bilen?!

2009-03-10 @ 16:44:09
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0