Popcorn!

När mamma sover smyger jag ut i köket och tjockar till mig ännu mer!
Sitter nu framför datan med en popcornbunke framför mig.
Vadå?
Jag får ju inte ha något låtande eller luktande imorgon när vi har nationellt prov. Lika bra att äta sakerna nu!
Desstuom sover ju mamma... så då kan godisjätten inne i mig ta överhanden och göra precis vad den vill.
Kanske inte så bra men... skit samma...

Tänkte prata lite om trummorna....
Det gick bättre än förväntat från min sida. Jag klarade läxan ganska bra och jag fattade allt han sa :D
Undrar hur det gick för Johanna sen?

Men jag måste ju ha vatten nu!

Om ungefär en timme ska datan vara avstängd och jag ska vara redo för ett nytt asbra avsnitt med Dr. House!!

Jag längtar!


:D

//Jonte


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0