Prov imorgon...

Ska ta och försöka plugga lite... om jag klarar av det.
Kanske inte... men Lena var iaf smart nog så att man får välja om man vill göra provet imorgon eller vänta(anledningar finns ju faktiskt)
Jag ska till Rasmus imorgon... kommer säkerligen att plugga på tåget dit... wish me luck!
Har snackat med Jocke...(the criminal...)... och det var nära att det skulle bli tjafs mellan oss... men efter ett tag så snackade ingen och sen så skrev han att han skulle ut i backen och åka...
Och du! Jag är inte stöddig! Och jag är definitivt inte liten!
In that case... you're blind dude! xD

Jaja... imorgon kväll kommer jag få sova på en soffa... juste... jag skulle ju packa idag... så slipper jag det imorgon... men nej... jag har tydligen haft annat för mig.

Som att se 10 things I hate about you. <3<3

Heath Ledger som sagt! Love, Liebe, Kärlek, Amor

Jaja... jag hinner kanske göra det senare...

just nu... väntar jag på att Maddie ska logga in... lol

sen MÅSTE jag plugga!
Annars får jag det hett om örona.
Johanna var i skolan idag! Welcome back!
Nu är Fiffi sjuk istället... och hon kommer inte imorgon heller...
nehe...

Jaja... nu ska jag nog se till att fösöka säkra min framtid en aning... 

Take care of yourself!
Jonte  


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0