Ska egentligen inte sitta här!

Men mamma är borta och det var egigheter sen jag satt vid datan så här tidigt så...
God morgon alla glada!

Idag är det dans!!! Jippie säger jag bara... och jag har inte tränat eller gjort läxan :S (A) hehe
Smart man är asså...
Inte riktigt kanske... men ändå! Yay... ska bli kul att träffa alla igen och så får vi se om Sammi har tänkt något på weekend-dancen...
hmmm....
Johanna har iaf planerat att komma idag...

Oh... igår kväll när jag skulle gå och lägga mig så fick jag se Gismo... han sov... i den här ställningen:

hehe


Gulligt?
Haha... ja men det ser obekvämt ut...

jag är som vanligt astrött...
men men... ska snart ut med den där och sen dra till skolan...

Ha en bra dag(även fast den har dåligt väder)
Jonte


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Anonym

Het hund du har! x) haha

2009-03-05 @ 18:26:27

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0