Skiter i det...

Jag skiter i matten. Klockan är alldeles för mycket för matematik just nu... 
Förövrigt är jag klar med plattningen av mitt hurrburr till hår. 
 
Nu ska man till sängs och somna till en massa palabras de español... säg inget.... det är säkert fel -.-'

Jag och Fiffi har haft våra nyaste hål i öronen exakt en månad nu :D
När ska vi göra nästa?
Juste... skolavslutningen! Allihop denna gång! Måste ju ha något minne av hur korkade vi är ;P
Jag har ju nämligen redan 5 hål i ena och 2 i det andra.
Vill ha ett till i den med 5 och sen ska jag ha minst ett till i det andra också xD
Haha... man kan nästan kalla min beroende xD

Sov gott nu allihop!


//Jonte


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0