Smart var man idag *stolt*

Ja, faktiskt! Brukar inte gilla fysik men idag gick det prima!
Jag fattade precis vad Marie sa om alfa-, beta- och gammastrålning.
Känns ganska bra faktiskt.
Men när det äntligen finns något som känns bra vad det gäller skolan... så finns det ännu fler saker som tynger ner en...
biologi/kemiprov på fredag
religionsprov på torsdag
läxor....

Men jag har iaf flytta på gympalektionen... och det känns bra.
Blir pingis imorgon istället xD
Tror han sa det..., har ett himla dåligt minne...

Det blev ingen bibbla för mig idag... fy sjutton vad dåligt väder det är -.-'

Men jag får väl se till att plugga hemma idag och dra ner till bibblan imorgon.

Jag kommer nog få vara själv på trumlektionen imorgon också... för Johanna är sjuk!
Kul... hur länge har hon varit sjuk nu egentligen?
Att åka till Kläppen på lovet var tydligen inte en så bra idé... xD

Nehe-


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0