Som sagt...

så sitter man här igen.
Men jag har faktiskt börjat med propagandan så klaga inte!
Jag behöver, som alla ndra, en paus då och då.
Godis har jag :D
Men jag förtjänade det den här gången. Det tog nämligen mer än en timme för mig och en mycket skitig hund att ta oss till Coop som ligger kanske bara några hundra meter från där jag bor -.-'

Men men... jag ville in på datan för att lyssna på Kudai... och nu gör jag det. Så egentligen kan jag dra nu. Men, nu är jag nog fast här en liten stund. xD

Imorgon är det måndag och jag ska ha med mig en massa kakburkar hem! Sen SKA jag dra ner på stan för jag behöver köpa en present till pappa som fyller den 2/4!

Fiffi!!!
Hur blir det med Fanny?
Ska vi eller ska vi inte?
För isf måste vi göra det imorgon -.-'

Oh YES! Studiegrupp imorgon! :D <3<3

Men nähä... nu ska jag dra ifrån bloggen och leka lite istället :D

Ha det så bra!

Kram
//Jonte

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Jag vette 17.... vi får förhandla med oss själva i morgon. Jag ska iaf ner på stan för jag å pappa ska till en trafikskola när han kommer vid 17.30.

Så vi får la se

2009-03-29 @ 19:34:28
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0