Sommarplaner...

Lika bra att börja i tid xD
Några av mina planer för sommarlovet...
1) SOVA!!!!
2) Slappa!
3) Cykla de 3 milen till min farmor, sova över där och sedan cykla hem igen.
4) Måste ju till Grönan!
5) Njuta av att jag slutat grundskolan
6) Bada!
7) Vara ute så mycket som möjligt...

Eh... nu kommer jag inte på något mer.

Jag gick och tänkte på resan till farmor när jag och pappa var ute och gick förut.
Brorsan hade ju gått hela den sträckan så varför kan inte jag ta och cylka den biten! det kommer jag klara perfekt :D
(kommer ångra mig.... den lata apa som jag är)

Längtar till sommaren!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian and her holy butt x)

Sommarjobb? häng med kompisar?

äh.. du är dig allt lik!

2009-03-22 @ 15:47:23
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Malin

Cykla på du xD. jag (och Urax) kommer och möter dig vid Stene :) (man ska inte överanstränga sig :P )

2009-03-25 @ 07:26:05

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0