Söndag -.-'

Idag har man fått sova en timme mindre xD
Och själv vaknade man ju vid typ halv 11 ändå -.-'
Lite väl tidigt för min smak.
Och datan har man inte kunnat haffa förens nu. Har en syrra med hett temperament och lika stort dataego som jag har. Hon ville ju självklart ha datan en stund också och eftersom hon vaknade före mig så tog hon chansen.

Men nu har hon gjort allt hon ville göra och kom då snällt till mig och sa: Vill du ha datan nu?

Jag sa inte nej!


:D


Hittills idag har jag inte gjort något vettigt. Ska ju egentligen hålla på med bilden men det sket sig totalt och jag funderar på att göra samma sak som Johanna nu... -.-'

Skita i den helt och hållet!

Det enda jag har gjort är att busa med Gismo och tjatat om godis. Lägg märke till ordet tjata -.-'
Innebär inte att jag har fått det xD


En fråga till er mina kära kompisar xD

När vare vi eventuellt skulle till Linköping på studiebesök?


Nu ska jag spela lite spel xD

Måste ta tillfället i akt!


Ha en trevlig söndag!


Hur många av er släckte en timme igår?



Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Jag tror inte hon sa när vi skulle på studiebesök... men det får vi nog veta på onsdag.



Jag släckte! stolt !

2009-03-29 @ 15:01:02
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte fan vet jag.. bara glad att slippa skolan för en dag!

2009-03-29 @ 20:29:08
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0