Söndagen *bilder*

Just nu tänkte jag bara lägga ut lite bilder på de två som jag spenderade söndagen med. ja, okej... min syrra var med hon också. Men jag kelade inte med henne xD

Bilder

Bamse :D
Okej... detta är en lördagsbild. Kolla in Bamses ögon! Fan så fräckt!

xD
Både Peppo och Musse slickade sig om munnen precis när jag skulle fota...
*suck*


Dålig bild xD

;P
Peppo är på hugget!

xD
Musse! Vilken snygg utställningshund!


Musse igen!


Fan! Blev det bara bilder på honom eller?


Ännu en bild på Musse...
Han har ju skägg juh! Gulleplutt xD


Men se på fan! The Champion har anlänt!
Ansolaz Peppo The Clown!
(eller vad han nu än heter... Peppo kallas han iaf xD)


Han är faktiskt Champion...
Utställningsmästare!
Ganska coolt!
har själv tävlat en gång... dock inte med Peppo...
Kommer inte ihåg vem det var...
Men vänta... det kanske var Peppo trots allt!
Aja... jag har iaf kört agility(?) med denna hund


Syns knappt att det faktiskt är en hund där xD
Peppo igen!

Japp, jag spenderade största delen av min söndag ute faktiskt. Först gick pappa och jag på promenad och sen kom syrran med hundarna... :D
Gjorde inte mig något... bara kul att vara ute.

//Jonte

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Haha! Söta hundar!! :D

Och Bamse äger! Skitgrym katt ju xD

2009-03-23 @ 18:42:56
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0