Soon finished!!

Med propagandan!!!!
Kanske, kanske kommer det en bild sen.
Men jag lovar och svär att den ser skitful ut!
Jag orkade inte bry mig och orkade inte ändra budskap heller -.-'
Så ja... HELLO IG!!!!

Sitter vid msn och chattar med Fiffeliffe!
Och vi kom in på övningskörning så jag gick till mamma och frågade.
Vi måste fixa läkarintyg, gå på kurs och annat smått och gott innan jag livrädd och nervös sätter mig framför ratten och backar när jag ska framåt!

xD

Nehe...
KUDAI!!! <3<3<3<3
Haha

Propaganda var det ja... -.-'
Har faktiskt bara rubriken kvar och lite justering sen är den redo att tas till skolan! *stolt


Godisråttan inom mig börjar bli lite sjuk tror jag...



Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Kan Dee Drawings

Tack :)

2009-03-30 @ 00:41:44
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0