Svinkallt!

Nu ni!
Svinkallt på mitt rum!
Vaknar i en frysbox!
Ganska skönt ibland men dagar som denna är det nästan omöjligt att stiga upp ur den sköna sängen!
Men jag är upp, har ätit frukost och sitter nu här i väntan på att klockan ska gå lite fortare. Helst inte egentligen eftersom det är nationellt prov i engelska idag :S
Men det är onsdag. Och onsdagar = Träning på Mamma Mia! musikalen och BIBBLAN!
Sen äta nere på stan såklart ;P
Caffe Latte <3
Mysigt ställe att sitta på och bara ta det lugnt.
Men som sagt... inge fika denna gång, bara mat. Haha
Hoppas det går för oss två, som typ alltid stoppar i oss allt i vår väg xD
Men jag ska vara stark idag! Ska inte nämna ordet godis en enda gång och ska inte äta någe fika heller!

Lycka till!


Ingen annan önskar mig lycka till så då får jag ju göra det själv!


Nehe... nu lyssnar man på Llévame(bär mig) med Kudai! :D

Sen ska man lyssna på lite annat, fåna sig, gå ut med hunden, dra till skolan, fixa dagen och till slut... utmattad som man brukar vara... SOVA!!!!!!


Solen skiner, det är kallt ute, himlen är blå.... är snön på väg tillbaka?


Ha en bra dag!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0