Tjenare

trött?
ja
glad?
nej
varför?
jag vill sova xD

Men nepp... jag måste upp tidigt(tur att man inte bor på landet!) och fixa och trixa med allt möjligt innan det bär av mot skolan.
Och vädret är?
APRUTTET!!!!
Det är ju för fan snö överallt!
Jag vill inte ha mer snö... varför kan det inte bli vår och varmare nu? Jag hade hoppats på det, fast jag visste att detta inte skulle hålla i sig.
Får väl bara hoppas att snön inte ligger allt för länge på backen...

Jaha... nu måste man fixa! Sitter ju här i nattis!

Ha en bra dag! (även fast det är snö ute)

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Malin

Är det nåt fel med att bo på landet? :P

2009-03-25 @ 07:28:17

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0