tröstäter...

ja... det är vad jag gör just nu.
Popcorn blev offret...

Ska det vara så jävla svårt att säga JA eller NEJ?

Jag tål ett nej... det är ju inte direkt så att hela världen går under om det blir ett nej...

skittankar... måste stoppas... popcorn funkar utmärkt!

Musik så man blir döv är också en bra metod... allt för att inte bli arg...

herregud,... jag är väl människa jag med.... jag accepterar ett nej...

Våga säga vad som helst... det här är nästan ännu värre än att inte få ett rakt svar...

Jaja...




Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0