Vad har man gjort idag då?

Måndag... sämsta dagen på hela veckan. Bara tråkiga ämnen i skolan. Och allt blir bara mer tråk när det är äcklig mat dessutom!
Jag tycker att kebab är ganska gott(Kebab-, tallrik, rulle och pizza)
Men skolans kebabgryta är ta mej fan det vidrigaste som går att äta!!! Det är så äckligt! Skolan är ju inte direkt känd för sin goda mat men... kebabgryta är så äckligt!

Men ja... några positiva saker finns det med denna dag...
som till exempel:
VG (och en sol) på Atom- och Kärnfysikprovet
MVG på Tjernobylinlämningen (jävligt stolt!!!! Och superglad!!!)

Och sen fick de flesta veta statistiken på hur många som sökt och hur många platser varje linje har. De flesta blev ju glada när de såg att platserna var fler än de sökande var xD
Och sen blev ju självklart de andra som hade fler sökande än platser lite oroliga xD
Och vad blev jag?
Jo... lite smått småfundersam och sur!
Jag fick inte veta ett skit eftersom jag har sökt på annan ort.
Min jävla linje är riksrekryterande! Folk från hela landet(med säkert skyhöga meritvärden!) kan söka dit!
Hur stor blir då chansen för mig att komma in?
Jo... mycket mindre!
Nu vill jag att det ska vara vecka 16 så att man kan få reda på om man kommit in eller inte!

Annars då?
Spanskan? Suger
Elevens val? Halvens lite skolk från min sida... hihi. Men nej... jag gick bara ut en stund... efter en kvart frågade jag Madde en superenkel fråga för att ha något att skylla på xD
Fysik? Ni vet redan att det gick superbra!
Geografi? Sömnig? OH JA!!!
Historia? tråkigt... och jag vet inte varför men jag tror inte jag gillar so ämnen längre xD

xD

Ha det bra i det fula vädret!
//En mycket glad Jonte!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Skitbra! Så ska det se ut xD

2009-03-23 @ 18:57:14
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0