Volter och annat sjukt...

Dans hade man då just haft... kom hem, duschade, pluggade än aning och nu sitter jag här.
Inte bra att sitta här!
Har massor att göra!
(syrran kom precis med choklad... mums! Nu är jag på liiiiite bättre humör)
Kan inget om fysiken... inte har jag bakat... ska till pappa imorgon... och dansen är allmänt komplicerad.
Idag var det roligt... som det alltid brukar vara men ändå.
Frågade om det var läge att hoppa av men då blev Sammi helt tagen... så... det gick inte xD
Jag vill egentligen inte... jag tycker det är roligt men... jag vet inte varför jag ville sluta heller...
Kommer nog gå ganska bra iaf... på showen. Som denna gång ska hållas i sporthallen söndagen den 26 april.
Välkomna de som vill... men ni får inte kolla på mig!
Danshelgen är samma helg som showen.
Ska bli riktigt kul! Bara det att jag inte får äta något då... så... det kommer ju inte bli roligt.
Sammi är btw världens bästa tränare!!

Jaha... nu ska jag äta lite... och sen så får vi se vad jag gör...

ses!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Anonym

ska lätt komma! ^^

Nope, du få inte äta något, inte jag heller för den delen :( ;)

pözz på'rej <3

2009-03-19 @ 18:54:52

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0