Who let the dogs out!? Who, Who, Who, Who! (22/1 09)

Okej... rubriken har nada med inlägget att göra... för det jag kommer blogg om nu är...
Dagen

Jag
Fick
Sightseeing
I
Stockholm!!

Mer känd som dagen då jag gick på The Rasmus konsert! WOHOHOBO!!!!
Det var en gång... (nej... jag orkar inte göra ett sånt inlägg igen... tog typ 7 timmar det senaste -.-')
Ingen gång alls....

Men ja... Den 22/1 - 09 åkte jag och Johanna till Sthlm för att möta Rasmus... :D
Wohoo!
Vi åkte tåg och hade roligt!
Jo... faktiskt... men jag blev mobbad av den kortare personen av oss två... Jag skulle rita en vacker liten fjäril... när den var halvklar hör jag någon som skriker: ÅHH!!! EN RÖV!!!!! Sen böjen hon sig fram och ritar skit som kommer ut ur vingen -.-'
Kompisar nu förtin är inge å ha... de ser inte ens när man verkligen försöker vara kreativ!
Men ja... jag började skratta och sen försökte jag säga att det faktiskt var en fjäril... hmm... ja låt mig säga såhär... vi skrattar fortfarande åt fjärilen -.-'
Haha
Men nu så... vi träffade Rasmus på Stockholm C. och sen skulle vi försöka hitta till Medborgarplatsen... det gick väl... så sådär... Vi åkte på central tur och retur sammanlagt 3 gånger... hehe... så vi fick ju se lite av Sthlm... *stolt*
Men vi hittade i god tid fram till Medborgarplatsen och Debaser Medis. OH YEAH flög genom mitt huvud... jag vet inte vad Rasmus eller Johanna tänkte... men de såg ut å vara glada.
Vi kom in, visade våra biljetter, hängde undan våra kläder och fick se att de sålde tröjor med världens bästa band på... surt tänkte jag för jag hade inte lösa pengar med mig... satan i gatan! Ska tänka på det till nästa gång! Man lär sig av sina misstag!
Men sen hände inte så mycket... vi väntade helt enkelt på att Rasmusarna skulle anträda scenen och göra mig mållös och glad hela vägen hem och flera dagar framöver(är än idag glad över denna trip till sthlm, tackar brorsan för att du följde med... annars hade det inte blivit nått...)
Så... nu ska här läggas upp en massa bilder!


Låt mig presentera de som jag åkte med...


Johanna!!!


Rasmus!!!

och sist men inte minst...


Jag själv... jag vet... ful som stryk!
(funderar på att sno den där rosa väskan!!)

Hur skulle ni reagera om ni såg en scen som såg ut såhär...?


Precis! Inte en jävel på scenen!!!!!

5 sekunder senare så såg den ut ungefär såhär...


JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!

Lite random bilder nu bara...


Suddig bild på Lauri Ylönen(sångare/gitarrist ibland)


Man ser honom knappt... men det är Aki Hakala(trummis <3)


Eero Heinonen!! (Basist!)

Sen fick vi ingen enskild bild på Pauli...

Men här kommer hela bandet!!! Wohoo!!!


The Rasmus!!!
Pauli Rantasalmi(gitarrist) är han till vänster

Många bilder på Lauri blev det minsann!!












Snygg tatuering!

Sen fick vi även en till snygg bild på Eero :D



Wow! What a concert!!!

Såhär såg vissa ut efter konserten...


Ja... han var trött xD


Ehh... inga kommentarer...

Lite historia om bilden som kommer nu...
Jo... innan konserten började så såg jag den här lampan och bara WTF?
Rasmus sa: Jenny! Barnförbjudet!!!
Sen blev det inget mer med den...
När vi skulle gå från konserthallen sen så ville Rasmus ha kameran...
Visst fick han den medan jag och Johanna hämtade ut våra grejer
(och suckade ännu än gång över tröjorna)
När vi sedan satt i bilen så ville jag kolla på bilderna på kameran
Rasmus sa att jag skulle backa en bild och...
SKRÄCKBILD!!!!


Ja... helt klart barnförbjuden!!


Konserten var asbra och jag kommer minnas den en lååååång tid framöver!!

God natt!!!
//En mycket glad Jonte!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

Mahaha :D fjäriljen, lol!

22/1-09 <3 :D oh yeah! blir alltid glad av att tänka på den resan! woohoo

Het lampa, ska lugnt ha en sån när jag flyttar, haha

2009-03-10 @ 10:04:51
Postat av: Lilian and her holy butt x)

HAHA!!! amatörer xD Alla vet ju att de säljer bandgrejer utanför varje konsert xD

LoL... barnförbjudet xD en sådan lampa ska man ju ha som nattlampa i småbarnens rum xD

2009-03-10 @ 16:40:14
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0