Wow... vilken tråkig dag...

Jaha...
idag har det faktiskt inte hänt så mycket. Johanna är fortfarande sjuk... och Fiffi drog efter kemin...och just nu sitter jag och äter choklad som jag stulit från mamma.
Trummorna gick prima! :D
Religionsprovet är framflyttat till måndag... så det blir till att plugga i helgen tillsammans med Rasmus... kul... precis vad jag planerat... suck.
Men det var iaf bra att stenhårda Kjell gick med på att flytta fram provet.

Jag börjar oroa mig för gymnasiet... usch!
speciellt eftersom jag ska flytta i så fall. :S
Juste... pratade med vår mattelärare Madde... hon sa att jag skulle klara av det... t.o.m. matte E asså... lol
Hon sa typ att eftersom jag läser matte C och D så skulle det gå bra...
Enligt henne så är matte E inte så jättemycket svårare än C och D.
Men det beror ju helt på linje också... sa hon efter en stund... lol

Men nehe... skriver kanske mer sen...

Jonte Ellingsen (jävla Lilian å kalla mig det... I'm trying to forget him!)

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian and her holy butt x)

I know you still like him ;)

Pözz på'rej Jonte Ellingsen x* <3<3<3

2009-03-03 @ 21:37:30
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0