24/5 - 09

Åhh!
Söndag!

Fast denna söndag kommer bli riktigt trist. Måste plugga.
Veckan som kommer ser ut såhär:
Måndag: Geografi-uppgiften, Tjejerna har bad/Killarna har idrott, Fysik-uppgiften måste påbörjas xD, sista anmälningsdag för avslutningsmiddagen/dansen för Långbergs 9:or.
Tisdag: Killarna har bad/Tjejerna har idrott, Trummor, HOUSE!!!
Onsdag: Prov på 2:a Världskriget, Bildanalysen inlämnad!
Torsdag: Orientering oavsett väder :S, Avslutningsmiddagen/dansen för Långbergs 9:or, Sno en massa tråd från syslöjden!
Fredag: Faster fyller!, Kusin fyller!, 2 böcker redovisade, TESSAN <3<3

Usch!! Jag har ju fullbokad! :S
Det som måste göras idag är bilden, frågorna till provet, geografin och kanske en liten titt på fysiken.
Herrejävlar! Lärarna är grymt dåliga på att planera! Det är faktiskt bara 3 veckor kvar innan vi slutar! De bombar oss med en massa nu! Fy satan!
3 veckor... snyft.
Kommer sakna klassen grymt mycket! I alla fall den första perioden... sen går det nog över xD

Men jaha...
Nu kan mamma dra iväg till jobbet tycker jag så att jag får börja plugga! -.-'

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0