2/5 - 09

Hejsan alla glada!
Här sitter jag och alldeles nyvaken. Jag har sovit så gott i natt att jag skulle vilja fortsätta sova. Men jag måste faktiskt upp.
Ska ju till min gammelfaster och hjälpa henne städa igen. Hitta äckliga mjölmaskar och andra baggar.
Jag glömde bort att jag skulle gjort detta i torsdags. Hehe... jag drog till Tystberga istället :P
Men, men, man kan ju inte göra allt här i livet.
Det är lördag idag men det känns som söndag! Jag hatar när det är sådär. Då tror man ju att man ska till skolan imorgon och så får man panik...
fats jag ska ju faktiskt till skolan imorgon. Mamma Mia! - träning -.-'
Får väl se hur bra detta kommer att gå. Förmodligen... ganska bra.
På tal om teatern så måste jag sälja några biljetter -.-'
Sämst...

Aja... jag har planerat att dra vid 13 så jag tror jag måste dra härifrån nu... ska göra lite andra saker innan.

Ha en solbra dag!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Kan Dee Drawings

Japp, jag börjar bli trött på linnen. Nu vill jag skaffa mig bredare utbud! Snart kommer även en webshop upp ;)

2009-05-02 @ 13:16:08
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0