9/5 - 09

Hejsan.
Jag mår bättre idag!
Känns bra.
Det finns inget att berätta direkt... hmm... det är lördag idag.
Oxelö-marknad! Men jag ska inte dit. Haha... jag vill inte heller, vad ska man göra där liksom?
Jag får inte äta godis... och jag har inga pengar... så skit samma.
Johanna ska spela trummor nere på torget idag! Mini-konsert!!! Lycka till!
Jag måste egentligen göra en massa läxor som jag har:
Geografi
Bild
Syslöjd
...........

Oj... vi ska göra nationella i engelska på måndag :O
Vill och vill inte göra det!
Vill få det överstökat men det känns som om det kommer gå dåligt.... :S

Haha... fy fan asså!
vad kul det var att kolla i skolkatalogerna från förr och jämföra med den senaste xD
Dan vad vissa har ändrats! Jävlar asså!!!
Några som är värda att nämnas är... Rrezart (:O), Lucas, Cynthia, Elin, Johanna och... jag!!!!!! :O
De andra såg inte ut att ha ändrats lika mycket. Men ALLA hade då genomgått en sjuhelsikes förändring!!! :O
Det var sjukt asså! Varför märker vi inte något???
xD

Haha... sen vill jag även säga tack till Johanna.
Tack!

Ha en mysig dag allesammans


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

hahaha, Krezart har då allt vuxit, loool x)

tyty, det gick finfint.

2009-05-09 @ 16:10:45
Postat av: Fiffi

Huh? Har jag ändrats?

Hmm... Kanske jag har...

2009-05-09 @ 18:12:17
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0