Älskar katter!

Kolla bara in dessa små mjukdjur!
Gunsans kattungar!

Gunsans bebisar!
Min favvo heter Thor(?) och är den svart-vita.
Så sjukt söt!
Han är svart och vit dessutom <3


Något sötare finns knappt xD
Alla djurungar är jättegulliga! Tycker jag... som älskar djur :D

Sitter här och... hatar allt som har med att vara fin å göra!
Pratar just nu om att man måste klä upp sig till vissa saker.
Jag ska fan komma i nätbyxor med tajt skinn-BH!!!
-.-'

Åhh!!! Morgondagen kanske kommer spenderas med Tessan <3<3
Hoppas, hoppas, hoppas! Vet mer ikväll!
Och Joey! Jag vill verkligen att du kommer in! Bums! Vi ska ju ändå på dejt! Haha

Jag badade tidigare idag... hade i badskumm och anti-stress salt. xD
Badskummet fick jag av min syrra i fördelsedagspresent xD
Mystical Sex Soak :P
Sen så hade jag Maraboue Digestive uppdelad i flera bitar! Fan vad gott det var!
Låg där i badet och käkade choklad! Jävla fetto!
Nästa gång blir det vanlig mjölkchoklad!

Have a great day!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0