Äntligen klar!

Cześć

Nu är man äntligen klar med plattningen!
Skulle vilja få det att vara rakt typ... ett bra tag istället för mellan tvättningarna -.-'
det är nämligt grymt jobbigt att platta håret vareviga gång man bara fått en skvätt vatten... eller huned vinterhalvåret... då man inte kan ha håret löst för att det krullar upp sig -.-'
Rebonding? Rakpermanenta håret!
Det är säkerligen skydyrt och tar 7000 timmar innan man är klar. Men är det värt det? Hur länge håller det? Är det slitsamt mot håret?
Jag kanske kan ta och fråga min frisör nästa gång jag klipper mig. Låter som en ganska bra idé i mina öron...
Men... ja... än så länge får jag hållas med min plattång och alla produkter!
xD
Skönt att ha det överstökat för denna gång xD
Men den blir så illa tvungen att förlja med till Polen!
Då vi kanske ska till Park Wodny! Ett äventyrsbad i Kraków! Skulle vara svinkul... men... då har man ju en massa... ah men nej... asså... nej... jag vill inte...
Fast man i verkligheten verkligen vill bada och ha sköj med sina polare!
Jag hatar att visa mig i baddräkt!
Men... förhoppningsvis löser allt sig.

Imorgon är det avfärd! Och jag har inte packat än! Kanske måste göra det?
Hehe... sen har man ju nationellt prov i... fysik! Fy satan på det där jävla ämnet!
det kommer nog att gå... dåligt! Fysik är inte mitt bästa ämne... och nu talar jag sanning!
xD

Aja... jag måste packa nu!!!

Do widzenia

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0