Buh! Varför dessa problem?

Varför har man problem med i stort sett allt?
Eller... ork är nog mer korrekt.
Jag orkar inte plugga... orkar inte vara social... orkar inte tänka.
Vill bara sova bort allt!
Sova...
Skönt.
Imorgon blir det förhoppningsvis en roligare dag. Inte för att denna dag inte varit rolig men... jag har lite mer att göra imorgon.
Som... trummor... Dr. House <3
Det var typ bara dem xD
Haha
Men nu ska jag se till att spöka ut mig rejäjt!
Total make-over!
Synd att man inte har en kamera xD
Vill ha och vill inte ha sommarlov!!!!!
Btw! Brorsan är på väg hem!!!!!!! :D:D
Undrar hur bra han är på engelska nu? Måste vara jävligt grym! Jag vill också göra en sån resa...!
Räck upp handen om ni vill med!

(1) - Ehh... okej?
(2) - Jag skämta...
(1) - Puh...! Jag vill ha Jenny!

(3) - Ehh???
(2) - Hon har dubbelsäng!
(1) - Vah?!
(3) - Dubbelsäng...
(1) - Kom då!!!!

Jag har sjuka minnen... -.-'

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0