Dagen efter...

Haha...
flera stycken var lite off i skolan idag xD
Vilken tur att vi inte gick hela skoldagen.
Fick sluta klockan 14.00.

Vill bara säga att lärarna på Långbergsskolan är BÄST!
Och jag menar vad jag säger!!!
BÄST!!!
Fan vad roliga ni var på Kabaréen!
Jösses så kul xD
Sen fanns det ju andra roliga saker också...
Som när tjejen som läste upp vad vi barn ska göra för att få det bättre sa McDonald's!
Fan vad jag garva!!!
Jösses amalia!!
xD
Efter kabaréen så drog jag ner på stan... fick följe av Julia. En trevlig prick xD
Haha
Nej, men hon är faktiskt riktigt schysst :D
Snackade om allt möjligt. Först om vilka lärare vi har xD

Idag var jag en stund med gosiga Tessan! :D
Köpte Mors Dags present till mamsen och födelsedagspresent till kusinen xD
Nu väntar jag bara på att pappa ska komma och hämta upp mig och syrran för att åka till Axala!
<3

Min anorexiamobil är tillbaka <3

Nehe... nu ska jag äta godis och få ont i magen!

See you fellows!

<3
Mafioso <3
Förlåt om vi skrämde skiten ur dig xD
Men jävlar så roligt det var xD
Vi äcklade dig rejält xD
*stolt*


<3
Marsupilami <3
HAHA
Du fick dansa med din drömtjej!
Gulligt xD
Haha


<3
McDonald's <3
ROFL
Ledsen grabben xD
Kan inte låta bli!
ROFL!!!!!!!!!!


De här tre bildar Gangster-gruppen... "De tre emmen" xD

- Jävla idioter! Jag hatar dem!
- Varför?
- De har tagit det lilla rummet! Jag vill sova i soffan därinne! Men nej! Jävla puckon!
- Vilka?
- Grabbarna! Titta efter själv! Hrm! :@
- HAHAHAHAHA


- Vi kanske ska göra slut idag!
- Ajdå! Nee vad illa! Vilken tur att jag inte har dessa problem! Är fri och singel! <3
- HAHA Lyckliga du! Singel = FRI!!!!!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

hahahahah :D De tre emmen LOL

2009-05-29 @ 18:22:27

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0