dö!

Dö mobiljävel! Dö!!!
Vill att den ska dö så att jag kan ladda den xD

Glömde berätta att jag vart nere på stan idag. Köpte upp hela 500-hundringen... (a)
Avslutningskläder
En bok
Hårklämma
Diadem
Present till brorsan!!
Hehe xD
Om inte du vill ha den så tar jag den! Bara så du vet!!!
Såg Karro och Linda ett flertal gånger xD

Annars var det ganska lungt nere på stan. Av min bekantskapskrets. Det var ganska många nere på stan!

Tur att jag gick själv så att jag kom därifrån ganska snart xD

Med kompisar tar det bara tid xD


Sen bar det av hemåt. Visa mamma vad man köpt. Hon gillade det tydligen... (??)

Efter maten sa mamma att jag skulle dra iväg till affären och köpa en Tv-guiden. Så jag kopplade Gismo och drog iväg. Messade en massa med min cutie-bear! <3
Sen så hörde jag att någon tutade på mig. Fick se snyggingarna Karro och Linda på moppe fara förbi, glatt vinkande xD

När man kommer fram till affären så sätter man fast hunden och går in. Känner i fick efter pengarna men... VAR FAN ÄR DEM????

Två 20-kronors sedlar spårlöst försvunna! Va fan!?

Så jag gick ut och hämtade Gismo... under tiden jag gick hem så tänkte jag på en bortförklaring... men när jag kom till Brandkärrsskolan så hittade jag mina pengar :D
Då bar det iväg mot affären igen :D
Gismo blev lite förvånad andra gången jag band fast honom och gick in i affären xD
Men jag fick min choklad och mamma fick sin tidning xD
Chokladen är dock slut nu... -.-'

Liten historia xD

Nu är man ledig i flera dagar! Yes yes yes!
Skola igen först på måndag!
Då är det även bad för alla tjejer på skolan :S
Aj då...

Men nu tror jag att jag ska dra mig mot min älskade säng <3

Sov gott!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Bacardi

Hoppsan present åt brorsan, vilken brorsa? den skötsamma eller den drägliga (; Värst va rik du är då, eller va kanske jag ska säga (:

2009-05-22 @ 11:37:15

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0