Don't stop the music!

Jösses så jävla roligt man hade igår kväll!!!
Herregud vad lyckat det blev :D
Dans, dans, dans och mera dans!
Lärarna fixade till det rejält! :D

Först kom vi till skolan vid 18.30 och då hade vi lite mingel i kryddträdgården. Som tur var var det uppehåll just då. Det regnade nämligen nästan hela dagen går! -.-'
Liten olyckshändelse inträffade när Linda fastnade i sanden och snubblade. Elin och Jenny fick drickan på sig. Och eftersom man själv inte var utsatt var det ju självklart asroligt!
Små snittar blev man serverad :D Gött gött!
Samt den där drinken... också den var god :)
xD
Sen så fick vi gå upp till våra klassrum som var rejält fixade! Var faktiskt ganska fint :)
Där skulle man som tjej sätta sig vid en gul servett och om man var kille så var det den blåa servetten. Lärarna hade ljusblå servetter xD
Vi blev serverade kyckling och potatisgratäng :D Gott :D
Haha... xD
Vår toastmaster Caroline avbröt ett flertal gånger och ville då att vi skulle sjunga... Vilket blev asroligt... xD Haha
Ja... man satt där och lyssnade och pratade med alla runt om sig. Sneglade på en mycket plågad Elin som "råkade" sätta sig mellan Kris och Rrezart xD
Skitkul att se henne då och då sitta där och se uttråkad ut medan killarna hade det roligt xD
Det var underhållning för både mig och Johanna xD
Efterrätten serverades i glas och bestod av vitchokladsmousse med hallon. Tror jag det var.
GOTT :D

Sen blev det vals! Och man skulle dansa med den man satt bredvid... vilket för min del då blev Abdi... hehe

vals dansade vi.

Sen drog jag xD

Haha!

Dansade bugg med Elin!

Sen blev det partydans!

Då svängde man in lite här och var bland alla!

Wowow!

Shake it!

Shake it baby!

Don't you wish your girlfriend was hot like me?!

MAHAHA
ROFL!

Skitkul!

Nu nästan längtar man till O.Learys :D
Blev dans med en massa ;P
Maffioso blev dock skitskraj för mig och Johanna xD
Men till slut fick men sig en sväng om xD
MAHAHHHHAHAHAHA
Varade typ 5 sek men ändååååå xD
Haha!
Blev väldigt intim dans med vissa grabbar. Inga namn!
Och tjejerna! LEBVARNING!!!! HAHA
Alla var fint klädda också :)
Vissa mer än andra men alla hade spejsat till det :P

Vad händer idag då?
Jo... skolan, Kabaré
Efter skolan så ska jag träffa Tessan <3
Sen hämtar pappa mig vid halv sju tiden och då ska vi åka till Axala för att fira min kusin som fyller 14 och faster som fyller 51!
GRATTIS!!!

Men nu ska jag dra härifrån!

Hej du sitter å stirrar

Jag vet du vill ha mig

Så ställ ner ditt glas å

Följ med mig hem

Men du din söta kompis
Har hon någon pojkvän?
Om inte så har jag en kompis till!
Jag vet du vill ha mig


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Roy

Halloj!!!

Låter som ni hade en grym kväll, skoj skoj!

Skulle va kul att se lite kort på en finklädd svenne jenny (;

Ha det bäst i Axala och hälsa Malli och Katti (%

2009-05-29 @ 13:40:32
Postat av: Fiffi

HAHAHA, jag hade verkligen suuuperkul på min plats..... xD

2009-05-29 @ 16:36:23
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Lilian

LoL! Inga namn! x''D

Avslutningsfesten <3

O'learys din stora fjrotiis! haha! Ha så kul! :)

2009-05-29 @ 17:18:05
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grym kväll :D haha, Maffioso (Y)

2009-05-29 @ 21:49:49

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0