Flyga :D

Snart blir det upp, upp och iväg!!!
Polen närmar sig! Fan vad spännande! Jag sitter här och är skitglad!
Jag ska till ett land där jag inte fattar vad folket snackar om... :S
Vilket menas att de kan snacka skit om en precis hur mycket de vill!!! :O

Men nu har jag packat och är redo! Ska äta... sen så får jag väl hitta på något intressant.
Sen blir det in i bilen, hämta Jenny och mot Skavsta!!
Checka in... vänta... stiga på planet... se en supernervös Elin... vänta lite till... sen guppar planet iväg och upp i luften mot polska marker :D
Wihoo!!!
det låter ju hur skoj som helst!
Enda nackdelen är att... jag missar House ikväll -.-'
satan!

Do widzenia!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0