God morgon!

Söndag idag. 2 dagar kvar tills det lyfter!
Ska väl bli spännande och kul... men jag ser inte fram emot det lika mycket som jag gjorde förut.
Vet inte varför heller xD
Ska bli skönt att få komma bort ett tag, men... det är ju inte direkt något positivt vi ska kolla på.
Koncentrationslägrena... :S
Usch!

Jag är nyvaken... och har absolut ingenting att göra.
Jag har massor att göra... på skolfronten. Men det vill jag inte börja med ens en gång xD
Jag behöver bara stå ut 5 veckor till... sen är det slut på grundskolan! Då måste jag fira för sjutton!
Nenny och Bacardi MÅSTE komma till Nypan! Snäääääääääääääääääääällaaaaaaaa!!!!!!
Annars kommer jag till Västern!
Jocke är ju redan hemma så... men  han hatar mig ändå så... skit samma xD
Haha... Jag vet inte vad han planerar att göra sen när han väl är hemma. Söka jobb, börja plugga?
No idea.
Lycka till iaf, brorsan!
En sak är negativ med att sluta skolan... det är att jag kommer sakna klassen skit mycket!
Jag ska ju liksom(förhoppningsvis) flytta till Norrköping och börja om på nytt med allt. De flesta kommer ju stanna kvar här... snyft.
Vilken tur att vår klassföreståndare har en så bra rutin som att träffa klassen 1 - 2 veckor in på första terminen på gymnasiet. Haha... xD

Jaha... nu ska jag lyssna på musik... sen vet jag inte alls vad som kommer att ploppa upp i huvudet... xD

Have a great day xD

Don't laugh at me but he looks good. Damn good!!! I am jealous at you for for knowing him! I think I would like him a lot if I knew him! (L)

Gulligt värre!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Jocke

Hatar? Det va de värsta. När började jag göra det?

2009-05-11 @ 09:15:23
URL: http://letitsnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0