God morgon :)

hejsan!
Idag är man uppe så tidigt att t.o.m. mamma undrar hur jag mår :P
Haha. Men nu har hon dragit till jobbet. Så det är bara jag, syrran å hunden. Och en massa nra musik!
Syftar på Breaking Benjamin just nu xD
Men jaha... en dag kvar i skolan sen så ska man bo i Polen i ca 5 dagar :S
Läskigt! Jag kommer bli helt knäckt! Med tanke på hur snabbt mitt humör helt plötsligt tar vändning!!!!
Men det kommer säkert blir roligt också. När man åker med sina kompisar så kan det ju bara inte bli dåligt xD
Ta åt er!!!
Sov inge bra inatt... jag vaknade vid två och kunde inte somna om på ett bra tag. Sen så vaknade jag ju som sagt tidigt igen... så lite trött är man just nu.
Det går nog över snart :P

Jaha... idag måste man packa ner all skit också som ska med till Polen... -.-'

Himla jobbigt....


Ha en finfin dag!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0