God morgon!

Trött som f*n!
Men jag måste upp och gå till skolan.
En helt vanlig dag idag... tråkigt.
Dessutom har vi inga roliga lektioner alls.
Jo bilden kanske... men annars är allt ganska tråkigt för tillfället.
Morgondagen ska däremot bli rolig eftersom jag gillar idrott och vi har orientering från 12 - 14!
Ut i skogen och leta kontroller :D
Hoppas bara vädret blir fint. Eller åtminstonde uppehåll.
Annars blir det till å platta håret när man kommer hem för senare på kvällen är det middag och dans med 9:orna. :P

Jag kanske måste dra härifrån nu...

jaja... ses!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0