H-h-hejsan!

Läget?
Jo tack, bara bra :D
Härligt väder = Härligt humör!

Det är jättevarmt och härligt ute idag! :D
Hehe... gick inte in i skolan förens 5 minuter innan vi skulle börja xD
Satt ute på en sten med kompisar! <3

Idag var vi och badade på Hjortensbergsbadet och det är nog det tråkigaste badhuset som finns -.-'
Inte undra på att jag inte varit där på åratal! Dessutom kostar det en förmögenhet! 30:-!!!!
Naj, naj! Tur att allt gick på skolans bekostnad xD

Annars idag så har man inte fått så mycket gjort. Somnade nästan på Elevens Val så Kjell frågade t.o.m. om han skulle väcka mig 5 muniter innan lektionen slutade xD

Sen fick jag även veta lite mer om mitt sommarjobb.
Städerska! Vilken dröm! -.-'
Jag städar aldrig hemma xD
Men ja... pratade lite med Elins mamma och så fick jag ett papper med lite fakta. Kommer få mer fakta framöver... och en ISS T-shirt... och det bästa med allt... en.... NYCKEL(knippa?)!!!! Mahaha den ska jag slarva bort!!!

Hehe

Och nu sitter man här med hår som doftar gott(tvättade ur all badhuslukt när jag kom hem)!
Päroncider <3

Tjingelingen!

Han gillar dig!
Han gillar dig!
Han gillar dig!
Jag gillar dig!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0