Hallå? Glömt mig?

Inte fint väder alls!
regnade i morse runt 5 tiden(fråga inte varför jag var vaken då... för det har jag ingen aning om. Tur var att jag somnade om iaf :P)
Sjukdom går här i denna familj.
Först mamma sen Gismo och nu Karin. Hallå???????
Jag då? Har du glömt mig eller finns jag inte alls?
-.-'
Jävla immunförsvar -.-'
Jag blir väldigt sällan sjuk. Haha xD Visserligen är ju det superbra och jag klagar inte! Men när det gäller nationella prov så skadar det nog inte att vara sjuk då och då xD
Eller... okej... jag vill vara frisk!!! Det är ju snart dags för POLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3
Ohh... nästa vecka!!! Jag vet en person som är avundsjuk xD
Hon älskar Polen, polska språket(försöker lära sig det... lycka till!!) och tycker till och med att polska(och tyska) killar är det sötaste som finns -.-' xD
Good for her!
Nån mer som är avundsjuk??

jaha... nu ska man väl snart dra sig ut i skitvädret i riktning mot skolan -.-'
Hoppas det blir värt det!

Krya på dig Karin!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: karro

TACK BROR! :D

2009-05-04 @ 16:18:37
URL: http://guzzarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0