hejsan hejsan!

Yay! Vi lyckades spela för 4:an, 5:an, 6:an och 9:orna!
Det var ganska fullproppat i gympasalen men vi lyckades ändå!
Fan! Vi skulle kunna resa jorden runt med denna amatöruppsättning!
Skulle bli rika hela bunten!
xD
Annars var skolan riktigt tråkig idag... -.-'
Syslöjden var långtråkig... så jag och Lizette drog ut ett tag :P
Sen så var det svenska. Och eftersom Kjell inte har det så bra just nu så ska vi maratontitta på en massa filmer verkar det som :D
Fast filmen vi ser på just nu är ganska tråkig. Den heter, Den Längsta Dagen(The Longest Day), och handlar om Dagen D i WW2.
Däremot så tycker jag att den förra filmen var bra. Sorglig men bra! Escape From Sobibor. Riktigt bra!
Handlar om den lyckade flykten från utrotningslägret Sobibor som (om jag minns rätt) låg i Polen.
WW2 är ganska intressant men fy tusan så hemskt det är!
Jag fattar inte varför det hände överhuvudtaget. Psykopatjävel!

Nu ska jag äta upp min Ben&Jerry's och sen poppa popcorn och sen äta middag.
Jag ska äta ordentligt!
Anledningen är... Jag har blivit dumpad!! Mohaha xD

:P

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

HAHA! Sorry, men det finns nytt folk för mig... du och jag.. ja, vi passar inte riktigt ihop! men det ordna sig xD vi är ju vänner och du hitta säker någon ny.. elr så kan du alltid bli ihop med elin igen xD

2009-05-07 @ 16:52:34
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0