Hell on Earth!

Jösses!
Det har varit så fruktansvärt hett idag!
Var ute hos farmor och hade det trevligt.
Skulle ut en sväng och tänkte att jag kunde titta på termometern hur varmt det var ute...
Till min stora förvåning stod det 43.5 °C!!! I solen som tur var xD
Men jösses! Brukar det bli så varmt i Sverige???
Har ingen aning!
Men iaf... min tankar på att plugga försvann illa kvickt och jag sprang ut i solen! Härligt vädet som bara den!
Drog in till Gunsans små söta 4:a veckors kattungar xD
Satan vad söta!
Speciellt Lea! Klängde så fort man satte sig ner... En tuff brud i lyxförpackning är vad hon är!!!
Vill ha henne! Vill ha henne! Men nej det går inte... för mamma är allergisk mot pälsdjur! Fasen också! -.-'

Imorgon har man prov i WW2... och jag kan jättemycket...
Adolf Hitler var en jävla idiot!
Det är det jag kan...
Ärligt talat... det kommer inte gå bra alls...
Jag läser.... men fattar ingenting!

God natt!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0