Hellu!

Här sitter man och slöar. Fick hjälpa av Johanna angående trummorna...
Vi kommer bli slaktade :S
Och just nu så klagar hon om all musik som hon har xD
Bara att lyssna xD

Förresten. Min anorexiamobil ska till doktorn imorgon -.-'
Satan! Så nu har jag mammas gamla mobil. Skitsak men den funkar iaf xD
Så nu kan jag ringa utan problem och skriva hur mycket sms jag vill.
Bra bra!
Bomba mig! Alltid kul när telefonen vibrerar under lektionstid och jag måste rusa på toa!
Men jag hoppas att få tillbaka min vanliga telefon så snart som möjligt. Den med all sin vackra musik *snyft*

Jaha... kanske ska få igång en rolig konversation med Joey!

Hehe

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

haha, jag klaga på all musik jag inte har x)

2009-05-19 @ 20:39:21

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0