Hemma igen!

Och jag är galet sugen på Ben&Jerry's igen -.-' Ska detta aldrig ta slut??
Va fan... man levet bara än gång! Så när jag är färdig här rotar jag rätt på min tre hundralappar, bestämmer mig för ett av de tre offren, kollar på hundjäveln och tänker på om han kanske ska få följa med(förhoppningsvis inte... allt tar mycket längre tid med honom i släptåg -.-')
sen bär det av mot ICA.
Undrar om det där ens kommer genomföras? xD
Kanske, kanske inte. Men man kan ju alltid drömma :P

Skolan har varit ganska tråkig idag. Provet gick åt helvete :S
Det har verkligen inte hänt ett enda dugg idag! Inget roligt! :O
Ojojoj...
Hehe... min plan sprack... jag sket i den helt enkelt...! Kom även på att den var elak xD Men jag hade nog haft skoj iaf...
Fast... snäll som man är så skonar man andras liv.

Nehe... affären kanske?

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0