Hinner aldrig blogga

Nej... jag kommer hem så sent och då vill mamma inte att jag ska logga in på datorn.
Så det blir till att vänta tills nästa dag innan jag kan få använda den igen -.-'
Haha
Som sagt så går ju Mamma Mia! väldigt bra :D
Vi har nu spelat våra två riktigt föreställningar och idag ska vi spela upp den i skolan för klass 4, 5 och 6.
Undrar hur de kommer tycka om den.
Jag kommer iaf bli mobbad för all framtid. Tur att man snart slutar på Långberg :P
Fast... jag skulle vilja göra bort mig ännu mer och spela upp den för 9:orna! Snacka om att man kommer bli mobbad då!!!
xD
Hoppas vi har tjänat ihop en hel del pengar nu... för det är det verkligen värt!!
Igår fick vi t.o.m. rosor för att vi var så himla grymma!!!! :D
Och sen så kommer folk och bara... "Vilken teaterapa du är!" "Du borde satsa på denna karriär!" "Du är så bra! Alla är superbra!" "Nej men seriöst tjejen! Satsa på en teaterkarriär!!"
Jag bara... Ehh hehe :S
Men asså... det är grymt kul! hela gruppen äger ju!
Haha... idag är det torsdag och... inget speciellt händer. Förrutom det där med Mamma Mia! för de yngre :P

Så ja... Rasmus! Du missar verkligen något! Mahaha :D

Adiós amigos

Btw: Jag trodde aldrig att den här veckan skulle ta slut xD

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0