Hola!!

Do you feel like a man, when you push her around <3<3

Nyss vaknat efter en lång natts sömn <3
Ryggen mår bättre också xD
Vet inte vad det var för fel på den alls... Ryggskott xD

Igår var en rolig dag. Var med Joey och vi mådde nog inte så bra. I slutet var båda två kissnödiga och det tog över en halvtimme för oss att komma hem till mig -.-'
OH!! Hon visade mig världens bästa program för helvete! Happy Tree Friends!!!!
Kan ni få köpa till mig :D xD
Men allvarligt... barnprogram? Nja... inte direkt kanske :P
Men jag gillade det xD
Min humor... rofl

Jag måste hitta skor till min outfit...!
Och förresten... jag tror jag kommer gå på allt. xD
28/5 - Avslutningsfesten/dansen för Långbergs 9:or.
10/6 - O'Learys för alla 9:or.
12/6 - Skolavslutningen! + School's out

Jaha... och vart ska jag få mina pengar från? Mamma...? (a)
Kanske kan be lite snällt xD
Lika bra att gå på allt och se vad som händer. Jag kan ju göra bort mig hur mycket jag vill... ska ju ändå (som alla tar för givet) flytta till Norrköping i augusti. Bye bye me!
Hmm... det blir inte billigt det här xD

Nu ska man hjälpa syrran... laga mat xD
Haha

You take the breath right out of me

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0