Ingen värmekänsla?

Fick göra nationella i fysik idag. Den laborativa delen... -.-'
Det var superenkelt och aslångtråkigt!
Vi skulle bara kolla vilket av tre metaller som ledde värme bäst.
Kromnickel
Järn
Koppar
Kromnickel blev aldrig varm! Satt jättelänge... till slut sket jag i det.
Koppar blev varm på typ 10 sekunder!
Järnet... satt en minut sen sket jag i den också. den var ju svinkall! Orkade inte sitta heller... så jag skrev svar på frågorna och lämnade in allting xD
Så nu undrar jag...

Känner jag inte av värme?

Jag tål ganska mycket kyla... och eftersom jag har bröder(ta åt er!!!) så tål jag ganska hårda slag också... vad jag vet. Har inte blivit slagen på länge xD

Men värme? Kanske det också... Jag har ju ingen känsel alls -.-'


Skolan idag var jättetråkig! Inte rolig alls! Ganska synd xD

Fast det förstås... många av oss var ganska trötta. Haha


Den 28/5 är det avslutningsmiddag + dans för 9:orna på Långbergsskolan. Jag vet inte om jag ska gå. Kommer troligen att göra det. Men vad fan ska man ha på sig då?

-.-'

Hatar att shoppa kläder!

Ganska långtråkigt. Dessutom så hatar jag verkligen att shoppa med kompisar. Det är nämligen ännu värre. Man blir aldrig klar och så får man hela tiden dryga kommentarer. Visst kan det vara roligt ibland... men oftast är det ren tortyr!

Jag vill ut men vädret suger verkligen!! -.-'

Ha dä bra!

Visst är det härligt att bli mobbad? :P


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

Verkligen..... x)

2009-05-18 @ 18:51:00

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0