Jaa... jösses xD

Jag ska inte vara elak nu men jag vill minnas detta.

- Johanna vill gifta sig med dig. Vill du gifta dig med henne?
- Johanna! Ja, kom då älskling!

Fan så roligt det var!
Fick springa halva skolan runt med ett skrattande bi efter mig xD Samtidigt som jag skulle försöka vara neutral... vilket sket sig totalt.
Skolan börjar bli väldigt underhållande. Jag lär mig nya saker varje dag!

Som att Johanna nu är gift! Haha!

Ledsen Joe... xD

Endast du vet vad som måste göras! Innerst inne!

Haha


Jaha... men imorgon är det tisdag...

  • Nationellt prov i matte.
  • Mamma Mia! premiär. (kommer gå käpprätt åt pipsvängen!)
  • En vecka kvar till POLEN <3

Och nej tack Johanna... jag vill inte dela rum med dig och din älskling! Jag tror jag håller mig till det lesbiska alternativet!
Haha xD

Jag har haft grymt ont i magen hela dagen. Kan knappt andas ibland! Eller resa mig upp heller för den delen utan att göra en grimas som visar grym smärta -.-'
Känns ju bra!

Men denna dag har varit underbar!
Jag kommer mobba Johanna en tid framöver... ta inte allt personligt! Måste ju få roa mig på andras bekostnad nu när ni har haft så jävla roligt på min! Dessutom är det bara 7 veckor kvar tills vi alla skiljs åt för alltid! *snyft*
Jag kommer minnas Johanna som den lilla gröna saken som är väldigt smart och gift med en annan grön sak(Kris)... fast han är då grymt mycket längre!!

Jag kommer få plågas under en lång tid!
Snälla, logga in på msn Joe!!!!!!!!!!!
I'm not done with you yet!

ha det så bra i det här varierande vädret!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

aww.. du väljer mig framför trekant med Johanna och Kris xD *stolt* men bara så att du vet.. min lesbiska sida kommer fram bara då och då..;) you never know ;P

2009-05-04 @ 17:40:03
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du din!! grrr :@

Men jag måste erkänna - jag dog av skratt :D LOL

2009-05-04 @ 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0