"Jag tänkte bara titta in för att säga hej"

Hej!
Jag ska blogga nu. Kul, eller hur?!
Men jag vet inte riktigt om vad...
Hmm... just nu sitter jag och plattar mitt hurrburr till hår. Så att det ska bli platt och flygigt :P
Hehe... xD
Men ja... imorgon är det som sagt fredag. Vad händer?
Inte mycket. Jag vet inte ens vad vi har för lektioner...
Gympa och matte. Spanska också. Vilka mer? xD
På tal om matte... hehe... om inget går fel eller jag drar mig ur så har jag en sak på lurl. Men, inget för er fegisar! My secret! *stolt som fasen*
Hehe...
Fast det kan gå käpprätt åt pipsvängen. Det får jag reda på imorgon.
Ska bli spännande. Jag kommer aldrig våga... och om jag gör det så kommer jag göra helt fel -.-'

Vi får väl se hur det går xD

Imorgon bitti tänker jag inte (verkligen INTE) starta datan. Jag måste plugga. Kemiprov -.-'
Men se där! Om vi har kemiprov så måste vi ju också ha en kemilektion! Fan vad jag är smart!
Kommer gå så jävla dåligt.

Btw... min mobil är helt pajj -.-'
Hakar upp sig, går inte att trycka ner 4:an, 5:an och 6:an. Ibland när man ringer så går det sedan inte att lägga på. Det är ganska irriterande... Just nu går det att göra allt det där. Nu är det inget fel på den... får se hur länge det håller.
Om det går illa så ska jag se till att få det gjort... gå till affären och fixa skiten. 
Det där är anledningen till varför jag inte svarar på några sms... nu vet ni det.
Jag älskar min anorexiamobil :'(

Jag har en hel drös med löften för morgondagen. Undrar hur många som kommer lyckas... -.-'
Typ ingen...
Men men... en kanske man kan lyckas med. Återstår att se. Mucho spännande!
Jag kommer vara så nervös att jag skiter i brallan :P
Det måste nämligen göras diskret... Mucho diskret... xD
Nej... jag har inte planerat att bomba sönder skolan -.-'

Vad ska man mer hitta på nu?
Oh yeah! Om du läser detta Bacardi(eller Jensan)... när är nästa gång ni kommer till Nypan???
(Jag kom inte på något bättre xD)

Jaha... jag har en liten fråga till er alla.
Svara det som kommer upp direkt i ert huvud!
Varför lever man?

Nå? Det är en bra fråga tycker jag... men jag har inget svar på den -.-'

Jävlar! Jag har plattången på! Huset brinner för helvete!!!!

Jag vill ha godis!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

man lever för att finna svaret! (är så jävla nere så att jag inte kom på något roligt -.-')

2009-05-07 @ 20:53:54
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Man lever pga evolutionen, och det finns inget att göra åt det. Ibland kan det vara underbart, ibland kan det vara skit, men när det är skit får man tänka på de underbara stunderna. Det finns en mening med allting, och efter regn kommer, alltid, förr eller senare, solsken.

Du bad oss svara det första som kom upp i huvudet - å där har du det. Gonatt!

2009-05-07 @ 21:01:21
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oj, vilket svar från Fiffi. Svårt att komma med nåt bättre x) Så, ja, jag håller med!

2009-05-08 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0