Jösses amalia!

Det är halt!!
Kan nästan åka skridskor på golvet här hemma!

Asså... jag måste vara helt väck i huvudet!
I skolan trodde jag att bildanalysen redan var hemma men nej... det var den verkligen inte!
Den låg där... mitt framför ögonen på mig! Och jag såg den inte... nu kan jag inte göra klart den tills imorgon!
Satan!
Mitt MVG i bild tillhör mitt förflutna nu... fan!

Betygen sätts snart och jag ligger i riskzonen på ganska mycket. Satan i gatan och hans hemska moster!!!
Varför dessa idiotiska problem!?
Men... jag får hoppas att jag kommer in iaf.
Djurpark och tropisk anläggning. Känns härligt att säga...
Bättre än... Samhäll/ekonomi eller naturvetenskap iaf xD
Folk liksom... vah?
Vad sa du?
Och så måste man upprepa vad man sagt...
Oj! Låter spännande!
xD
På fredag blir det hetsigt för mig.... ajajaj!
Först skolan i 7000 år... sen ska man möta upp Tessan på stan för att köpa mors dag present. Omkring kl 18.00 hämtar pappa upp mig och lillsyrran sen bär det av ut mot Axala. Där ska man fira sin kusin som blir 14! Och kanske är faster där också... så kan man fira henne på samma dag!
Undrar om U.S.A. brottslingen ska dit xD
Eller väktaren och hans postentjej xD
Hoppas, hoppas!

De närmsta veckorna ser lovande ut xD
Imorgon är en vanlig dag.
På torsdag är det orientering och avslutningsdans xD
Och på fredag är det blandat!

Men snart är det House <3<3

Finns inget bättre!

Hugh Laurie passar verkligen som Gregory House xD

Han gör rollen så grymt bra!


Ciao everybody!

He swears he loves you!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0