Kattungar!

Yay!
Min älsklingskatt har äntligen fått sina ungar! Wihoo!
Måste åka och titta in de små liven någon gång. Men inte för tidigt.
Gunsan födde 4 ungar... 3 på valborg och 1 den 1:a maj <3
I love kittens! :D
Själv vill jag ha en svart och en vit katt när jag blir äldre xD

Som dessa små mjuksaker:
Sötisar!!!


Gulliga, eller hur?
En svart och en vit :D
Yay!
Katter är bara för gulliga!
Gunsan hade tydligen fått... en grå, en svart/vit, en gul(som heter Leopold -.-') och en sköldpaddsfärgad precis som sin mamma :)
:D

I love animals!

Kram!

Vilket är ert favoritdjur?

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Anonym

Naw så söta :D kattungar <3

Bra fråga du... :P katter förmodligen

2009-05-03 @ 21:58:17
Postat av: Fiffi

Öhm, om du växlade 500 svenska kronor får du väl inte 400 zloty?

2009-05-03 @ 22:20:32
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0