Läget?

Varmt ute! Väldigt varmt ute :D Härligt!
Gårdagen var bra xD
Haha
Var ju på "fest". Snarare kalas ;P
Min kusin fyllde 14 och min faster fyllde 51. Grattis till dem!
Fick träffa brorsan för första gången efter U.S.A. resan xD
Han är sig lik... tur det xD
Jag fick presenter!
Black Roses - The Rasmus
Nagellack
Hårprodukter
Tusen tack!
Men ja... idag har man klippt håret. Wohoo... vad härligt det känns.
Baresso äger! 
Haha
Sen gick man runt lite på stan och tittat på allt möjligt.
Datorer till exempel.,,
xD
Käkade glass på Surprice! Så himla gott! <3<3 Stracciatella, Vitchoklad och Citronsorbet <3
Senare ikväll blir det tacos <3 Också det är väldigt gott!
Nu måste jag tyvärr plugga... har prov på måndag.
+ inlämningsuppgifter i fysik, bild och geografi. -.-'

Bäst å tacka för mig!
Ciao!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

åh, klippt dig, nice :D blev det nån dator?

2009-05-30 @ 21:05:04

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0